Новини

210-річчя від дня народження Тараса Шевченка

У школі ІІ-ІІІ ступенів №319 імені Валерія Лобановського міста Києва відбувся захід до «Дня народження Тараса Шевченка». Учні читали поезії, грали у вікторину, пригадали назви творів за декількома рядками з поезій; директор школи, Романчук Андрій Дмитрович, наголосив на ролі письменника в історичному аспекті, що слово Шевченка «Не вмре, не загине.../ От де, люде, наша слава, /Слава України!»; класний керівник 10-А класу, Гриша Володимир Миколайович, виконав народну пісню, яка зробила свято більш колоритним, яка спонукала учнів замислитися над історичним минулим нашої Батьківщини, над сьогоденням, над роллю кожного в побудові державності, національної свідомості і відчуття самостійності й національної гідності! Зі святом! Шануймося!

0903

Пам’ятка учасникам освітнього процесу в період льодоходу та весняного паводку.

Пам’ятка учасникам освітнього процесу в період льодоходу та весняного паводку.

Найбільшу небезпеку весняний паводок представляє для дітей. Залишаючись без нагляду батьків і інших дорослих осіб, не знаючи заходів безпеки, так як почуття небезпеки у дитини слабкіше цікавості, діти грають на крутому березі, а іноді катаються на крижинах водойми. Така безпечність часом закінчується трагічно. Навесні потрібно посилити контроль за місцями ігор дітей.

Батьки і педагоги!

Не допускайте дітей до водойм без нагляду дорослих, особливо під час льодоходу; попередьте їх про небезпеку знаходження на льоду у передвесняний та весняний період під час сніготанення, скресання криги на водоймах. Розкажіть дітям про правила поведінки в період паводку, забороняйте їм пустувати біля води. Відірвана крижина, холодна вода, швидка течія загрожують загибеллю.

Пам’ятайте, що в період паводку, навіть при незначному льодоходу, нещасні випадки найчастіше трапляються з дітьми. Роз’ясніть дітям запобіжні заходи в період льодоходу і весняної повені.

Правила поведінки в період весняного паводку і льодоходу:
1. Не виходьте на лід під час весняного паводку.
2. Не стійте на крутих і підмитих берегах – вони можуть обвалитися.
3. Коли ви спостерігаєте за льодоходом з моста, набережної причалу, не можна перегинатися через перила та інші огородження.
4. Навесні небезпечно сходити за греблі, загати. Вони можуть бути несподівано зірвані напором льоду. Не наближайтеся до крижаних заторів.
5. Якщо ви провалилися – не впадайте в паніку, скиньте з себе важке взуття та одяг, широко розкиньте руки по крайках льоду, щоб не зануритися з головою, обіпріться об край ополонки, повільно лягаючи на живіт або спину. Негайно кличте на допомогу дорослих.
6. Якщо ви стали свідком нещасного випадку на річці або озері, то не губіться, не тікайте додому, а голосно кличте на допомогу, дорослі почують і зможуть виручити з біди. Одночасно викликайте за мобільним телефоном рятувальну службу за номером 101.
7. Якщо ви надаєте допомогу самі, то треба обов’язково лягти на лід, подати потерпілому палицю, жердину, ремінь або шарф і т. п., щоб допомогти вибратися з води. Потім доставити потерпілого в тепле приміщення, розтерти насухо, переодягнути, напоїти гарячим чаєм. При необхідності надати першу медичну допомогу або доставити в лікувальний заклад.
8. Найпростішим рятувальним засобом може служити звичайна міцна мотузка (довжиною 10 м) з великими (довжиною 70 см) петлями на обох кінцях, або поплавками на одному кінці для кидання тому, хто терпить лихо на льоду.
9. Якщо ви не один, то, взявши один одного за ноги, лягайте на лід ланцюжком і рухайтеся до пролому. Дійте рішуче і швидко: потерпілий швидко коченіє в крижаній воді, а намоклий одяг тягне його вниз. Подавши потерпілому підручний засіб, витягніть його на лід і поповзом рухайтеся від небезпечної зони. Зніміть з потерпілого одяг і одягніть сухий одяг. Якщо немає сухого одягу, відіжміть мокрий, і потім знову його одягніть. Укутайте потерпілого по можливості поліетиленом – відбудеться ефект парника.
10. Будьте обережні під час весняного паводку і льодоходу.
11. Не піддавайте своє життя небезпеці!

У період весняного паводку і льодоходу забороняється:
1. Виходити у весняний період на водойми.
2. Переправлятися через річку в період льодоходу.
3. Підходити близько до річки в місцях затору льоду.
4. Стояти на крутому березі, що може обвалитись.
5. Збиратися на містках, греблях та загатах.
6. Наближатися до крижаних заторів, відштовхувати крижини від берегів, вимірювати глибину річки або будь-якого водоймища.
7. Ходити по крижинах і кататися на них.

Пам’ятка населенню в період весняного паводку.

При рясному таненні снігу, підтоплення загрожує деяким ділянкам населених пунктів, і в першу чергу, будинкам приватного сектора, розташованим у низинах.

З метою недопущення нещасних випадків під час повені, попередження втрати і псування майна, населенню необхідно знати і вжити наступних заходів.
1. Уважно стежити за метеозведеннями і рівнем води у водоймах.
2. Уточнити межі підтоплення в районі проживання.
3. Очистити прибудинкову територію від снігу, сміття.
4. Прочистити існуючі водовідводи (труби), що знаходяться на прибудинковій території від снігу, льоду, сміття.
5. Підготувати усе найнеобхідніше на випадок, якщо у вашому будинку можливі підтоплення.
6 Домашні речі, продукти харчування з погребів і підвалів, по можливості, перенести на верхні поверхи, горища та інші підвищені місця.
7. Літніх людей, хворих, дітей на час паводку краще відвести в безпечні місця.
8. Передбачити водовідкачувальні засоби, побутові електронасоси (по можливості), відра, лопати тощо.
9. Якщо ви не справляєтесь власними силами при значних об’ємах води у підтоплених приміщеннях, необхідно звернутись про проведення робіт по відкачуванню води до місцевого підрозділу Державної служби з надзвичайних ситуацій України за телефоном 101.

123

Урок кулінарії

Останнім часом учні й вчителі полюбили урок кулінарії, тому що це не урок, це момент єднання, коли ми всі дружно чистимо картоплю, моркву, шинкуємо капусту, а директор, як справжній керівник, надихає всіх на творчий процес і першим куштує страву. 

Учні з радістю виконували завдання, які пропонувала вчитель кулінарії, Гаврилова Ганна Володимирівна, розпитували, які краще використовувати спеції до борщу, з чим подавати страву, як пекти хліб. І от момент єднання, усі разом сіли за стіл, побажали "Смачного!" і більш ні звуку, тільки було чути як ложки цокотять. Опісля обіду всі подякували кухарям і дівчаткам, які залишилися прибирати посуд.

photo 2024 01 24 13 11 31

Першість зі скелелазіння

Наші учні брали активну участь у відкритій першості Голосіївського району зі скелелазіння, яка була присвячена спортсменам-скелелазам та альпіністам, які захищають Україну в лавах Збройних Сил України. Наші хлопці, наші орли, завдяки силі духу й надзусиллям здобули перемогу! Щиро дякуємо батькам, вчителю фізичного виховання, Гриші Володимиру Миколайовичу, за виховання цвіту України, спасибі організаторам за те, що піклуються про фізичний розвиток української нації!

1 2 3 4 6

Екскурсія до Національного музею Тараса Шевченка

Національний музей Тараса Шевченка - це нове бачення, новий світ, у якому Т. Шевченко не постать з книжки, у якої німб над головою, а чоловік, який завзято працював, приділяв увагу витонченим нюансам, це чоловік, який закохувався, страждав, шукав натхнення в усьому, що його оточувало.

І внутрішнє полум'я, що палало в його душі, приваблювало людей його рівня, однодумців. А люди, які були причетні до його арештів і поневірянь, які зраджували його, хоч і залишалися на свободі, але були негідними, ницими й потворними, невольниками на волі. Тарас Григорович же був всеосяжним, глибоким, справедливим, палким, творчим, і де б він не перебував, під арештами та заборонами, він знаходив варіанти, як змінювати світ.

Життя Шевченка - це світло, яке неможливо стримати темрявою й кайданами, бо це не тіло, а дух, який жив, живе й буде жити у серці кожного українця, кожної вільної людини.

MyCollages123

Виставка стінгазет «Крилаті вислови в повсякденні» та інтелектуально-розважальна гра «Я люблю Україну»

      Новини світу й України, переживання, напружена атмосфера в соціумі – усі ці негативні явища впливають на чарівні слова "ДИТИНСТВО" і "ЮНІСТЬ". Учні підліткового віку найбільш незахищена ланка суспільства, тому що вони вже чудово розуміють, що відбувається, але емоційно ще тільки вчаться справлятися з цим навантаженням. Тому вчителі української мови вирішили відволікти учнів від буденних перепетій і влаштувати незвичайний урок, на якому діти малювали стінгазети, брали участь в інтелектуально-розважальній грі, переглядали інтегрований урок, який підготували Олександр Авраменко й Артем Пивоваров.

     Усі ці заходи, нагадуємо, відбуваються у межах Тижня української мови під гаслом "Українська – код нації".

MyCollages

"Помилкаріум"

Немає меж досконалості… Щодня ми спілкуємось, формулюємо думки, навчаємось, і так важливо: відслідковувати свій рівень знань, прагнути розвитку, дізнаватись щось нове, зростати над собою. Вчителі й учні взяли участь у заході «Помилкаріум», дізнались, як правильно висловити ту чи іншу думку, як доцільно використати вираз. Певні, що цей день у межах Тижня української мови став важливим для всіх учасників освітнього процесу.

photo 5337301106952359363 y photo 5337301106952359367 y, photo 5337301106952359353 y photo 5337301106952359361 y