Історія музею

У Голосіївському районі міста Києва є школа, перше приміщення якої збудоване у 1917 році, а друге приміщення - у 1956 році. Зараз це школа ІІ-ІІІ ступенів № 319 імені Валерія Лобановського ( раніше тут була школа № 39).

Мабуть, найвагомішими роками у житті школи були 50-ті, коли її очолював колишній командир партизанського загону імені Кармелюка - Герой Радянського Союзу - Яремчук Василь Максимович.

Image 1

 

Багато видатних людей вчилися і успішно закінчили школу № 39. У 1946-1956 роках тут навчався і закінчив школу зі срібною медаллю всесвітньовідомий футболіст та тренер Валерій Васильович Лобановський.

У травні 2007 року на фасаді старого корпусу школи було встановлено меморіальну дошку В.М. Яремчуку, а 6 вересня 2007 року - В.В. Лобановському.

 

Image 2

 

 

 

25 грудня 2008 року рішенням Київради школі № 319 було присвоєно ім'я Валерія Васильовича Лобановського.

25 грудня 2009 року до Дня школи та з нагоди 70-річчя з дня народження Валерія Васильовича Лобановського було відкрито музей Валерія Лобановського та історії школи.

 

Image 3

 

Педагогічний колектив школи працює над темою ,,Наш проект – шкільний музей". Особливістю музею Валерія Лобановського та історії школи є орієнтація на виконання освітніх завдань. Експонати звертаються до певної аудиторії – дитячої. Музей – це спільна творчість і кропітка дослідницька робота, а тому основними словами для характеристики його діяльності є слова: пам'ять, повага, спілкування, пошук, відкриття, творчість.

 

Image 4

 

Музей має навчально-педагогічне значення і своєю діяльністю сприяє покращенню освітньо-виховної роботи в школі. Експонати музею є наочними посібниками для уроків, занять гуртка ,,Юні екскурсоводи". Експозиції музею побудовані так, щоб було зручно проводити заняття з дітьми. А те, що музей розташований у одному з класів школи (про це свідчить табличка ,,кабінет фізики"), об'єднує вже кілька поколінь, які навчалися тут, які були особисто знайомі з видатним футболістом та тренером. Приклад яскравого життя цієї особистості надихає на творче зростання всіх, хто відвідує музей. Непоодинокі випадки, коли відвідувачі впізнають на пожовклих від часу фотографіях своїх однокласників, вчителів.

Сама організація музею є однією з форм прояву творчої активності та ініціативи учнів. Це –творча лабораторія, що веде учителів, учнів, їх батьків по шляху залучення їх до пошуково-дослідницької діяльності.

Музей – це не тільки скарбниця неповторних експонатів, сімейних реліквій і цінностей нашого часу, але і місце науково-педагогічної обробки зібраного матеріалу і створення на його основі дидактичного підгрунтя для проведення уроків, екскурсій.